Saturday, October 15, 2011

transformer

ok.hari ini aku first time tengok cerita transformer.urm,,mule mule tu aku boring gler2...da agak dekat2 sejam,,baru la aku mula feel tengok cerita tu..tu pun,,,urm......tak bape nak feel sangat la.urm,,,tak sesuai dengan aku kot cerita macam tu...terlalu bayak robot robot seperti dibawah


ni robot yang jahat tu kan??*abaikan kalau aku salah..haha..

haha...tapi,,melalui cerita transfomer ni,aku dapat tengok yang lelaki,tuan kepada robot yang berwarna kuning macam dekat atas ni,die ade nilai2 yang aku suke.satunya,die sayang sangat dekat girlfriend die.willing to do anything for his love...so sweet >.< .die pon sayang gilak dekat robot die yang kereta colour kuning tu...maaf kalo salah, robot yang aku maksudkan ni..haha..aku juz tau yang robot kepunyaan lelaki baik yang sayang dekat girlfriend die ni kale kuning.h0pefully betullah..hihi....the conclusion is,,aku kurang masyuk kot dengan cerita yang macam ni.hehe....bak kate orang tu,,not my taste gitu..hahah..lebih kurang la...tapi aku still enjoy sebab cerita ni menunjukkan kasih sayang yang amat banyak dan bukan sahaja terhadap makwe,tapi dekat robot kepunyaan die jugak.walaupun robot tu tak ada perasaan in real life nye....
last but not least,ini adalah pesanan ye,,kalau nak tengok aku excited tengok movie,,bagi la aku tengok cerita korea ke,,melayu ke...janji kelakar atau suwet....heheh.....

nilai moral : dunia ni susah jugak kan kalau terlalu moden.kite mestilah menjaya keamanan negara kita yang sudah sedia aman ni..haha..*peace*

as salam.....

No comments: