Sunday, October 16, 2011

k.o.n.v.o

hari ini saya berasa amat sedih kerana saya seperti seorang yang sangat lalai.macam mana saya boleh lupa tarikh yang penting bagi seseorang yang saya panggil kakak.along,,sori sesangat,aku lupa hari ini hari konvo kau.aku betul betul terlupa.kenapa kau tak telefon aku?untuk tolong ingatkan aku?sori long...sori jugak sebab aku tak dapat pinjamkan kamera aku untuk kau.disebabkan aku seorang yang lalai.seriously sorry.

mak,sori sebab angah lupa yang hari ini hari konvo along.angah nak pegi.tapi angah tak ingat yang tarikh konovo tu hari ni.angah sorang je yang tak pergi.tadi,lepas angah dapat tau,angah nak pergi,tapi da terlambat.sebab majlis da nak habis.

sorry along,mak,ayah,n my beloved siblings.

*aku perlu belajar untuk menjadi seorang yang lebih prihatin.

No comments: