Sunday, August 14, 2011

ape saje yang aku lihat hari ini...

salam....
urm,,,,boleh x kalo nak cite ape yang saya nampak arini kat belog saya ni?boleh kan...?hihi...belog saya,,,,suke hati saya la kan..hahahhaha...joking je....disaat ak menulis entri ni,,,,,ak rase......errr..rase......errr.....err....rase.........penat ckit....muke sayu je ni...ahahah...takpe2..esok ak masok keje shift petang....sempat nak rehat...huhuhu....
bebalik dengan ape yang aku nak kongsi...kat tmpat keje ak tu,,tempat yg ak boleh lihat macam2 gelagat manusia....ok....first yang ak nak share........
~Ciptaan Allah sungguh CANTIK> banyak sangat baby2 comel yg ak jumpe arini...actually bukan arini je,,tiap2 ari la ak slalu nmpk baby2 ni...cumel sangat...bile tgk baby2 ni,,,,,rase insaf je..ye la..muke dorang suci ,bersih,,,,tenang je tgk...kdang2 nak rase nangis pon.....tetibe rase ak pon nak ade anak comel camtu....huhuhu.....dah2....merepek lak ak ni malam2 ni....
~Macam2 gelagat makhluk yang bergelar manusia> haha..yg ni best ckit....ade yg cerewet,,ade yg pemurah dengan senyumannya...same like me..haha...ade yg happy go lucky,,ade yg macam je muke,,,takot nak tegur n senyum...mcm2 lagi la...tp apepon,,ak cube terima semua gelagat ni ...biase la..manusia..kdang2 kite happy kdang2 kite sedih,,,,expresi mood kite terpancar kat wajah n gelagat kite...so,,xleh nak kate ape la.....
~LAST BUT NOT LEAST> arini,,,kat shopping complex tempat ak keje tu,,,,da kedengaran lagu raya....uisssshhhhh....membangkitkan semangat nak raye je....tetibe rase membuak buak nak g shopping baju raya.......xpe2...sabar wahai pemilik blog.....akan tibe masanya nti....
haaaaa..tu je la yg ak nak share.......saje je actually nk come up with new entry.....belog ak ni mcm suram plak dengan entri lame tu....

thats all....
selamat berpuasa....
asalamualaikum.....

No comments: