Friday, August 19, 2011

aku undur diri..

tidak lagi akan aku tunggu..
kerana ia merupakan suatu penyiksaan,
teramat sakit hati ini,
mengenangkan antara kau dan aku.
aku melafazkan sesuatu yang benar,
sesuatu yang telah aku bersedia dengannya,
iaitu bahawa aku sudah penat menunggu,
walaupun tempoh penantian ku tidak selama mana,
cukuplah,
ia cukup tersiksa buat hatiku,
aku telah berputus asa terhadap mu,
ku sedar diri ini tidak membawa sebarang pengertian dalam hidup mu,
muktamad dari ku,,
aku mengundur diri dari hidup mu,
aku redha,
selamat mengecapi bahagia.


6 comments:

shizuka said...

nape ni mira?? psl siapa kah??

puteri noramira said...

xpape la shizuka...huhu.....

shizuka said...

pasal mr A kah?? hehr

puteri noramira said...

hahahaah.........xtau2.....ni karya je kot.....berdasarkan pengalaman......
*p/s: saya tidak cakap ini pengalaman saya,,ini pengalaman sesiapa yang pernah mengalaminya.....

hahahahaaa....merepek je ak ni kan.....haha....

shizuka said...

oh..ok2...pngalamn mngajar kite erti hidop..=)

ak lg merepek..haha

puteri noramira said...

hahaah...xpe2..kite same2 mrepek....kat mne lg nak mrepek kan...kat belog je la...hahaha....