Monday, April 23, 2012

surat untuk awak.

kalau saya kata saya rindu awak,camana?
erm,,,tak berani la nak mesej awak...yang saya mampu,tunggu mesej dari awak je la..
tapi kan awak.
saya pon tak berani nak selalu mesej dengan awak macam dulu.
sebabnya, takut nanti,awak bukan jodoh saya.nanti saya sedih sangat.nangis.muram.semua la.sebab terpaksa berpisah dengan awak.
so,mungkin jalan terbaik.saya pendamkan je perasaan rindu tu.mungkin padamkan terus.mungkin saya patut rindu pada orang yang sepatutnya sahaja,mak saya,ayah saya.
awak.haritu,saya ade tengok cerita korea ni.
alkisahnye nak cerita, perempuan ni tanya kat sorang perempuan lain,camana u tau yang u sayang orang tu?
perempuan lain tu jawab,"erm,awak sentiasa nak bagitahu seseorang tu berita sedih ke,gembira ke,dan awak rase die orang pertama patot tau.camtu la saya rasa"..
so,,,saya nak bagitau awak yang saya pernah rasa camtu kat awak.
tapi macam saya kata tadi.saya takut nanti,awak bukan jodoh saya,saya akan sedih sangat.sebab sebelum tu saya dah rapat ngan awak.
so,konklusinya,mungkin memang betul tindakan saya sekarang ni,tak contact awak.

yang benar.

mungkinpencintaawak.


No comments: