Friday, October 21, 2011

kerja semasa borink.dengar lagu




L : Mengapa kau pergi(2x)
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

 Menyendiri lagi(2x)
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta


Menyendiri lagi(2x)
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

P : Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

L : Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

ok.saya dengan tiba-tibanya sangat suka akan lagu ini.jangan tanya kenapa.yang penting,saya bukan sedang dilamun cinta atau sedang putus cinta.so,jgn salah faham.hahahahhaa........sedap la lagu ni.tetibe pada satu petang aku terdengar dan termelayan lagu ini dengan baiknya.

dan ada lagi satu lagu.saya suka pelajar ini.suaranya sedap. *i guess she's still student.secondary student.*please correct me if im wrong.







2 comments:

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

puteri noramira said...

sama2...:)